hun
eng
ger
ron
hun
eng
ger
ron

Mi az a Houdini-skála?

Valójában nehézségi fokozatok. A Houdini-skála azt jelzi: mennyi türelem, koncentrációképesség, lelemény, önuralom, kombinációs készség és csapatjáték kell ahhoz, hogy társaiddal kijuthass a ParaPark-pályák többszörösen zárt tereiből.

A legnehezebb pályák 5 houdinisak, a könnyebbek fokozatosan csökkenő pontszámot kaptak. (Az eredeti ParaPark-produkciók 4, illetve 5 pontosak, a másolatok, amelyekből ma már országszerte tucatszámra találkozhatsz, általában 3 houdinisak, néha annál is gyengébbek.)

Ezzel együtt nincs ok a kishitűségre: egy 5 houdinis pályáról is kijuthatsz csupán 60 perc alatt, ha okosan veszed igénybe a SzuterÉn által felkínált segítségeket...

houdini houdini houdini houdini houdini

Ki az a Houdini?

Nehogy már nem tudod...

Harry Houdini a világ leghíresebb szabadulóművésze volt. (G.B. Shaw szerint Jézus és Sherlock Holmes neve mellett a Houdini nevet emlegették legtöbbször a világon a múlt század elején.) Houdini magyar származású volt, Budapest mai VII. kerületében, Weisz Erik néven látta meg a napvilágot - igaz, magyar származását igyekezett titkolni.

Képes volt bármiből és bárhonnan kiszabadulni: rendőrségi bilincsből, vízzel teli tartályokból, kényszerzubbonyból, amerikai és orosz börtönökből.

A legendák szerint utolsó szabaduló száma közben vesztette életét, de a fanyar valóság az, hogy vakbél-gyulladás vitte el.

A Houdini iránti tiszteletből róla neveztük el azt a nehézségi skálát, amelybe a ParaPark-pályáit besoroltuk.

houdini

houdini houdini houdini houdini
pályáink

5-ös számú kísérlet - amitől mindenképpen kutyául leszel

Ennek a pályának a kerettörténetét egy titokzatos állatkísérlet adja. Az ötvenes években szovjet tudósok arra kaptak utasítást, hogy kutyák testrészeit felhasználva alkossanak vérszomjas és veszettül hűséges robothadsereget. A kísérletezés során azonban valami balul sült el. A tudósok egytől-egyig eltűntek, a hely lassan az enyészetévé vált. De vajon tényleg nem maradt ott semmit, ami él...? Zárkózzatok be az eltűnt tudósok laboratóriumába, ahol a világ leghíresebb kísérleti kutyájának, Lajkának is nyoma veszett!

houdini houdini houdini
pályáink

113-as garzon - a nagyvárosi skizó

A beavatottak tudják, hogy ez volt az ős-ParaPark-pálya, a galaxis első szabadulójátéka. Ezzel kezdődött minden. A háttérben egy igencsak elmérgesedett szomszédi viszony áll. A garzon lakója pszichikai hadviselést folytat a szomszéd ellen - a szomszéd pedig ő ellene. Mi áll a rossz szomszédság hátterében? Honnan ismeri egymást a két lakó? Ha van merszetek, zárkózzatok be egy beteg elme baljóslatú garzonjába, és derítsétek ki a történteket! Viseljétek el az őrjítő zajokat: ajtók nyikordulását, léptek neszét - és az óra szűnni nem akaró ketyegését.

houdini houdini houdini houdini houdini
pályáink

A 9-es átjáró - ahol a para teljesen normális

Ezen a helyen nagy valószínűséggel rossz véget ért egy szellemidéző szeánszról. A környék lakói régóta suttogtak arról, hogy a pincerendszer furcsa nyúlványa valójában féreglyuk: afféle átjáró a sötét erők birodalmába, egyesek szerint egyenesen a..., de ezt még leírni is szörnyű. Ahogy az óra elkezd ketyegni, egyszercsak felhangoznak annak a pergamennek a rigmusai, amit az utolsó szeánsz résztvevői kántáltak révülten... Valami titokzatos, ősi nyelv szavait suttogják a falak, a játék innentől kezdve már nem is annyira játék, minden megváltozik és feltárul az átjáró... Ha nemcsak rémüldöző vagy, de rémeket elüldöző is, akkor itt a helyed. Vesd bele magad csapattársaiddal az átjáró féreglyukába és térj vissza a saját világodba 60 perc alatt - ha tudsz.

KERESS MINKET!!!

Címünk: 6722 Szeged, Vitéz utca 28. (Nyugi Kert)
Telefonszámunk: +36 (30) 8284137
E-mail: szeged@parapark.hu
parapark, escape room